Chorwacja


Romantyczny ślub cywilny w Chorwacji

 

zdj-1

Pakiet ślubny

  • konsultacje z zakresu przygotowania niezbędnych dokumentów, by ślub zawarty w Chorwacji był ważny w Polsce
  • opłaty  za uwierzytelnienie i przysięgłe tłumaczenie z języka polskiego na język chorwacki 4 dokumentów cywilnych (dodatkowe dokumenty oraz dokumenty w innym języku niż polski za dopłatą)
  • opłata za przysięgłe tłumaczenie aktu małżeństwa z języka chorwackiego na język polski
  • sprawdzenie dokumentów z chorwackimi władzami cywilnymi
  • opłaty administracyjne po stronie chorwackiej
  • rezerwacja terminu na ślub cywilny
  • koordynacja ślubu w języku polskim
  • zapewnienie świadków – jeżeli zajdzie taka potrzeba
  • koszt dojazdu konsultantki do urzędu
  • koszt transferu dla Pary Młodej w dniu rejestracji w urzędzie (w 1 stronę z hotelu do urzędu, max. do 5 km)
  • opłata na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny za Parę Młodą

oraz

  • opłata za wyjście urzędnika poza urząd do ceremonii ślubnych w plenerze
  • bukiet dla Panny Młodej
  • butonierka dla Pana Młodego

 

Cena bez ukrytych opłat, płaci tylko Para Młoda

Opcja 1:_
Ślub w Chorwacji – pakiet ślub cywilny w urzędzie
(Split lub Trogir):
 – cena: 1250 EUR
Opcja 2:_
Ślub w Chorwacji – pakiet ślub cywilny na plaży w okolicy Trogiru:
 – cena: 2050 EUR
Opcja 3:_
Ślub w Chorwacji – pakiet ślub cywilny na plaży w Makarskiej:
 – cena: 2260 EUR
Opcja 4:_
Ślub w Chorwacji – pakiet ślub cywilny przy pomniku z delfinkiem:
 – cena: 2050 EUR
Opcja 5:_
Ślub w Chorwacji – pakiet ślub cywilny przy klifach:
 – cena: 2260 EUR
Opcja 6:
Ślub w Chorwacji – pakiet ślub cywilny na tarasie Hotelu:
 – cena: 2050 EUR

______________________________

*wszystkie dostępne miejsca przesyłamy na zapytanie

________________________________________

Ceny pakietów dostępne po kontakcie pod adresem: biuro@jedziemynawakacje.pl

Cena za pakiet ślubny w Chorwacji jest aktualna wraz z rezerwacją pakietu turystycznego w biurze 5 Events.
Do ceny pakietu ślubnego należy doliczyć pakiet turystyczny dla Pary Młodej oraz gości
(przelot, transfer do/z hotelu, zakwaterowanie, wyżywienie, ubezpieczenie).

Zapytaj nas o pakiet turystyczny: slub@slubzagranica.info

Cena za pakiet ślubny bez rezerwacji pakietu turystycznego w naszym biurze + 30 Euro/os.

 

Opcja nr 1

Zobacz więcej zdjęć

zdj-2

Opcja nr 2

Zobacz więcej zdjęć

zdj-3

Opcja nr 4

Zobacz więcej zdjęć

zdj-5

Opcja nr 5

.

zdj-6

Opcja nr 6

Ślub w Chorwacji

 

Zainteresowanych ślubem cywilnym w Chorwacji zapraszamy do kontaktu
telefonicznego lub mailowego:

tel. 1: 00 48 609 42 44 78

tel. 2: 00 48 12 411 11 55

e-mail: slub@slubzagranica.info

Zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 18:00.

W razie nieotrzymania wiadomość zwrotnej w przeciągu 2 dni roboczych prosimy w pierwszej kolejności o sprawdzenie folderu SPAM,

a następnie kontakt telefoniczny z biurem.

 

zdj-8zdj-9zdj-10

Dokumenty potrzebne do zawarcia
ślubu cywilnego w Chorwacji

Dla obydwojga Narzeczonych:

w przypadku pierwszego ślubu

  1. Skrócone akty urodzenia w wersji wielojęzycznej
  2. Zaświadczenia o możliwości zawarcia związku małżeńskiego za granicą
    (uwaga! ważne 180 dni do daty ślubu, prosimy o nie wyciąganie
    tego dokumentu wcześniej)
  3. Skan dowodu lub paszportu

w przypadku, gdy będzie to kolejny ślub

  • Osoba po rozwodzie – wyrok sądu oraz akt małżeństwa
    z adnotacją o rozwodzie
  • Wdowiec/wdowa – akt zgonu

 

Jedyne co należy zrobić,
to dostarczyć do nas odpowiednie dokumenty!

Dokumenty muszą być przygotowane przy pełnej konsultacji z naszą konsultantką ślubną, która prowadzi Parę Młodą przez wszystkie formalności. Po przekazaniu dokumentów 5 Events odpowiednio je przygotowuje, aby ślub został zawarty w legalny sposób oraz był ważny w Polsce. Bierzemy pełną odpowiedzialność za legalność ślubu cywilnego.

 

 

5 EVENTS Architekci Ślubów Marzeń za granicą

DO DNIA DZISIEJSZEGO ZORGANIZOWALIŚMY PONAD 550 ŚLUBÓW ZA GRANICĄ.
100% Z NICH ZOSTAŁO ZATWIERDZONYCH W KRAJU I ZA GRANICĄ ZARÓWNO W ŚWIETLE PRAWA
CYWILNEGO JAK I KOŚCIELNEGO.

REJESTR OTIPT MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA MAŁOPOLSKIEGO Z/30/2010

GWARANCJA ORGANIZATORA 5 EVENTS

5 EVENTS zgodnie z prawem o usługach turystycznych jest legalnym organizatorem turystyki posiadającym wszelkie zezwolenia na organizowanie imprez turystycznych w kraju i na świecie na wszystkie możliwe strefy (Rejestr OTiPT Marszałka Województwa Małopolskiego Z/30/2010). Ponadto posiadamy również gwarancję ubezpieczeniową Towarzystwa Ubezpieczeń i Reasekuracji AXA przedłużaną corocznie.

JEŚLI NIE MASZ POMYSŁU NA ŚLUB – SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI!

SLUB@SLUBZAGRANICA.INFO

5events-01